Načasování prodeje

Les Nemethy ve své knize Úspěšný prodej firmy uvádí, že při rozhodování o prodeji firmy hrají hlavní roli tři faktory: načasování, načasování, načasování.

Pokračovat ve čtení

S kým mluvit o prodeji firmy?

Prodej firmy je vždy diskrétní a choulostivá záležitost. Čím déle svůj záměr udržíte v tajnosti, tím lépe pro všechny zúčastněné.

Pokračovat ve čtení

Copyright © 2018 Parite PRO s.r.o.    Úvodní stránka    +420 739 804 396    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.    AGENTura Weboo
Copyright © 2018 Parite PRO s.r.o.
Úvodní stránka
 +420 739 804 396
 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

AGENTura Weboo