Příprava - po vzájemném vyjasnění podmínek spolupráce jsme pro klienta vypracovali předprodejní indikativní ocenění a identifikovali základní hodnotové argumenty. Následovala příprava prezentace společnosti a seznamu potenciálních zájemců o koupi.
Vyjednávání - po oslovení zájemců a vyhodnocení jejich reakcí začala vážná jednání se společností z příbuzného oboru, která právě v tu dobu hledala v této lokalitě vlastní výrobní prostory a další výrobní kapacity. Pomocí akvizice by tak získala nově zrekonstruovanou výrobní halu vč. moderního strojového vybavení, kompletního zázemí a samozřejmě tým zkušených pracovníků.
Smluvní fáze - po krátkém jednání s financující bankou jsme byli pověřeni přípravou smluvní dokumentace vč. finanční asistence. Souběžně probíhala ekonomicko právní prověrka společnosti, při které jsme kupujícímu poskytli potřebnou dokumentaci a reagovali na jeho dotazy.
Uzavření transakce - po odsouhlasení smluvní dokumentace (rámcová a převodní smlouva, finanční asistence, bankovní úschova) došlo v jeden den k podpisu a vypořádání transakce a následně proběhlo předání společnosti novému majiteli.